.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدترين ساعات براي شناي بانوان انتخاب ميشود

رييس هيات شناي استان مازندران تعصبات اجتماعي و عدم باور ابعاد قهرماني را از مهمترين دلايل توسعه‌نيافتگي اين رشته در ميان بانوان عنوان كرد.


به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، معصومه طاهري در حاشيه دوره آموزشي مربيگري درجه سه بانوان كشور در استخر نيلوفر قائمشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اينكه بيشتر توجه خانواده‌ها و افراد به ورزش شنا در بعد تفريحي و همگاني معطوف است، افزود: شناي بانوان استان به دليل عدم توجه به بعد قهرماني و كمبود امكانات در سطح پائين‌تري قرار دارد.


وي با بيان اينكه شناي بانوان نمي‌تواند در خارج از كشور به رقابت بپردازد و نيز رقابت‌هاي داخلي از مشوق‌هاي لازم برخوردار نيستند، تصريح كرد: به دليل وجود مشوق‌هاي موثر در رشته‌هاي ديگر دختران علاقه‌مند به حضور در رشته‌هاي رزمي به جاي ورزش شنا هستند.


طاهري با اشاره به اينكه توسعه قهرماني شنا در رده زير 10سال با همكاري مناسب خانواده‌ها مواجه است ادامه داد: به دليل القائات فرهنگي و باورهاي سنتي بانوان نمي‌توانند در رده‌هاي بالاتر در بعد قهرماني به ورزش شنا بپردازند.


وي آموزش‌هاي فرهنگي در سطح مدارس دخترانه و خانواده‌ها را در توسعه اين ورزش موثر ارزيابي كرد و يادآور شد: برگزاري مسابقات دختران كشورهاي اسلامي در بعد مشوق‌هاي خارجي اين رشته نقش مهمي دارد.


طاهري با انتقاد از اينكه بدترين ساعات استخرهاي شنا به بانوان اختصاص مي‌يابد اظهار کرد: استخرها بايد موظف به تيم داري در بخش بانوان شده تا بتوان گام‌هاي اساسي در توسعه اين رشته فراهم شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.